tisdag 22 november 2016

Min Stokke är stulen :(

I fredags skulle ja ner till cykelförrådet för att ta ut cykeln så såg ja att min barnvagn(stokke) var borta,så de första ja fick göra var att ringa polisen direkt.
Den kvinnan som ja pratade med var ju inte så värst trevlig så fick ju en skit dålig början på dagen.
Och nu står vi utan vagn och inte hade jag kvitto på vagnen då jag vann den,och försäkringsbolaget kräver kvitto.Vad gör man,förutom att mejla till Stokke och förklara.Väntar fortfarande på svar,får se vad de kan göra.Bett om de kan skriva kvitto/kostnadsförslag eller vad som helst så jag kan ge till försäkringsbolaget.
Ibland blir man bara så arg.Vem fan tar en barnvagn,den har ja ju till sonen då vi åker och handlar,åker i väg o.sv. Nu har jag fått bära honom men de funkar ju inte i längden......












EFTERLYSNING!! STULEN

Inga kommentarer: